A HM Zrínyi Nonprofit Kft. a Magyar Állam tulajdonában, a Honvédelmi Minisztérium kizárólagos irányítása alatt álló társaságként több különböző ágazatban, mintegy 300 szakember áldozatos munkájával szolgálja a honvédelem ügyét. Az országban egyedülálló képességekkel, elhivatottan és professzionálisan végezzük feladatainkat.

A HM Zrínyi Nonprofit Kft. kontroller, elemző munkatársára támogató csapat, felelősségteljes munkakör, valamint sokrétű feladatok várnak a Logisztikai Osztályunkon.

Társaságunk hosszabb távra biztos munkalehetőséget az állás betöltésére alkalmas személynek. Az alkalmazás 8 órás munkakörben, 3 hónap próbaidővel, egy éves határozott idejű szerződéssel történik. Egy év után a határozatlan idejű alkalmazás a kölcsönös megelégedés alapján lehetséges.

Alapvető feladat a Kft. logisztikai és gazdálkodási feladatai támogatása érdekében kontroller, elemző feladatok végrehajtása az Nkft. székhelyén.

Főbb feladatok munkák:

  • adatnyilvántartások optimalizálása
  • meglévő nyilvántartások átalakításának, összekötésének vizsgálata, javaslatok kidolgozása, megvalósítás
  • adatok feldolgozása, rendszeres és eseti kimutatások készítése a vezetők részére
  • adatok vizualizálása, honlap szintű megjelenítés kidolgozása, naprakészen tartása
  • részvétel tervezési feladatokban, tervezéshez szükséges strukturált adattáblák előkészítése
  • részvétel beszámolási feladatokban, beszámolókhoz, tájékoztatókhoz adatok feldolgozása, szemléltetése
  • MS Power BI riportok, megoldások fejlesztése
  • riport és rendszer fejlesztések tesztelése üzletmenet támogatása elemzésekkel, előrejelzésekkel, optimalizálási megoldásokkal
  • belső felhasználók oktatása
  • adatkapcsolatok, adattranszformációk létrehozása
  • vizualizációk, riportok előállítása, karbantartása, megosztása felhasználókkal
  • MS Power BI, SQL és MS Excel, mint eszköz használata a vizualizációhoz

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • felsőfokú végzettség
  • MS Power BI, SQL és MS Excel, Power Query magas fokú gyakorlati ismerete
  • gazdálkodási, pénzügyi, logisztikai folyamatok ismerete
  • legalább 2-3 év gyakorlati tapasztalat adatvizualizációban
  • erős analitikus és problémamegoldó készség
  • proaktivitás, megoldás-, eredményorientáltság
  • jó kommunikációs és együttműködési készség
  • önálló munkavégzés, felelősség vállalás, racionális, konstruktív gondolkodás
  • büntetlen előélet
  • nemzetbiztonsági ellenőrzés vállalása
  • megbízhatóság, kiszámíthatóság, pontos munkavégzésre való alkalmasság és szándék
  • mind önálló, mind csapatban történő munkavégzésre való alkalmasság

Előnyt jelent:

  • referenciák a szerzett tapasztalatokról, korábbi munkahelyről
  • referencia munkák bemutatása

Ajánlat:

  • stabil munkahely
  • havi, rendszeres és biztos bérfizetés
  • fiatalos, dinamikus környezet
  • utazási költségtérítés (Budapest közigazgatás területén kívüli lakcímmel rendelkező munkavállalónak)
  • többféle választható Cafeteria-elemből álló juttatási rendszer
  • hozzájárulás önkéntes egészség- és önkéntes magánnyugdíjpénztárhoz
  • születési és iskolakezdési támogatás
  • kedvezményes családi üdülési lehetőség a honvéd üdülőkben
  • térítésmentes orvosi ellátás az Észak-Pesti Centrumkórház — Honvédkórház szakrendelésein
  • jó hangulatú csapat

 

Munkavégzés helye:

Budapest, a Kft székhelye és telephelyei

Foglalkoztatás jellege:

Heti 40 órás munkarendben, napi 8 órában

 

Jelentkezés módja:

Fényképes önéletrajzzal, bérigény-megjelöléssel, „Kontroller, elemző” tárgymegjelöléssel a HR@hmzrinyi.hu és/vagy a reti.tamas@hmzrinyi.hu email címre küldött emaillel lehetséges.