HM Zrínyi Nonprofit Kft.

 

A HM Zrínyi Nonprofit Kft. a Magyar Állam tulajdonában, a Honvédelmi Minisztérium kizárólagos irányítása alatt álló társaságként több különböző ágazatban, mintegy 350 szakember áldozatos munkájával szolgálja a honvédelem ügyét. Az országban egyedülálló képességekkel, elhivatottan és professzionálisan végezzük feladatainkat.

A HM Zrínyi Nonprofit Kft. beszerzési referensére támogató csapat, nagy önállóságot biztosító munkakör, valamint izgalmas és sokrétű feladatok várnak a Logisztikai Osztályunkon.

 

Alapvető feladat az NKft. meghatározóan, de nem kizárólagosan IT specifikus beszerzési feladatainak végrehajtása egy beszerzési csapat tagjaként, az Nkft. székhelyén.

Főbb feladatok:

  • A beszerzési eljárások előkészítése és lefolytatása, az ezek során jelentkező ajánlatkérői feladatok ellátásában való közreműködés,
  • Az eljárások teljes körű dokumentálása,
  • DKÜ engedélyek ügyintézése
  • IDPR portál kezelése
  • Közreműködés az intézmény szervezeti egységei részéről előkészített műszaki/szakmai tartalomra vonatkozó dokumentumok összeállításában és véglegesítésében, és azok koordinálása,
  • A dokumentumokról nyilvántartás vezetése, a bíráló bizottság munkájának összefogása és koordinálása,
  • A beszerzési eljárás alapján megkötendő szerződések előkészítésében való közreműködés,
  • A beszerzési eljárás alapján megkötött szerződések teljesítésének utókövetése,
  • A (köz)beszerzési terv, valamint a teljesítéséről szóló beszámolók adatszolgáltatások előkészítése, statisztikák összeállítása, nyilvántartások vezetése

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • középfokú végzettség
  • Műszaki és/vagy IT beszerzésekben és gazdasági területen szerzett tapasztalat,
  • Központosított beszerzésekre vonatkozó jogszabályok és kapcsolódó végrehajtási rendeletek átfogó ismerete,
  • DKÜ/IDPR portál ismerete
  • gyakorlat a DKÜ-s eljárások végrehajtásában,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
  • megbízhatóság, kiszámíthatóság, pontos munkavégzésre való alkalmasság és szándék,
  • önálló és csapatban történő munkavégzés,
  • jó problémafelismerő készség,
  • jó fogalmazási és kommunikációs készség.

 

Előnyt jelent:

  • IT szakmai ismeretek, érdeklődés
  • SAP Business One ismeret
  • magasabb iskolai, vagy szakmai tanfolyami végzettség
  • referenciák

Ajánlat:

  • stabil munkahely
  • havi, rendszeres és biztos bérfizetés
  • teljesítményértékelési rendszer
  • fiatalos, dinamikus környezet
  • utazási költségtérítés (Budapest közigazgatás területén kívüli lakcímmel rendelkező munkavállalónak)
  • többféle választható Cafeteria-elemből álló juttatási rendszer
  • hozzájárulás önkéntes egészség- és önkéntes magánnyugdíjpénztárhoz
  • születési és iskolakezdési támogatás
  • kedvezményes családi üdülési lehetőség a honvéd üdülőkben
  • térítésmentes orvosi ellátás az Észak-Pesti Centrumkórház – Honvédkórház szakrendelésein
  • jó hangulatú csapat
  • törzsidős, rugalmas munkarend

 

Munkavégzés helye:

Budapest, a Kft székhelye és telephelyei

 

Jelentkezés módja: 

  • fényképes önéletrajzzal,
  • bérigény megjelölésével,
  • Beszerzési referens-” tárgymegjelöléssel
  • a HR@hmzrinyi.hu email címre küldött emaillel lehetséges.