ÜZEMELTETÉSI FŐREFERENS
HM Zrínyi Nonprofit Kft.
A HM Zrínyi Nonprofit Kft. a Magyar Állam tulajdonában, a Honvédelmi Minisztérium kizárólagos irányítása alatt álló társaságként több különböző ágazatban, mintegy 300 szakember áldozatos munkájával szolgálja a honvédelem ügyét. Az országban egyedülálló képességekkel, elhivatottan és professzionálisan végezzük feladatainkat.
A HM Zrínyi Nonprofit Kft. üzemeltetési főreferens munkatársára támogató csapat, felelősségteljes munkakör, valamint izgalmas és sokrétű feladatok várnak a Logisztikai Osztályunkon.
Társaságunk hosszabb távra biztos munkalehetőséget az állás betöltésére alkalmas szakembernek. Az alkalmazás 3 hónap próbaidővel, egy éves határozott időre 8 órás munkakörben történik. Egy év után a határozatlan idejű alkalmazás a kölcsönös megelégedés alapján lehetséges.
Alapvető feladat a Kft. telephelyén az üzemeltetés feltételeinek biztosítása, a javítások, a folyó és tervezett építési beruházások, felújítások előkészítésében, tervezésében, felügyeletében és átvételében való közreműködés.
Főbb feladatok:
- a székhely és a telephelyek épületei és azok elemei állagának megóvása, javítása érdekében szükséges feladatok ellátása;
- kapcsolattartás az épületkomplexumot üzemeltető vállalkozással;
- kapcsolattartás az épület funkcionális működéséért felelő szervezettel;
- az épület állapotfelmérése, javaslatok összeállítása az átalakításra, korszerűsítésre;
- részt vétel energetikai és épület korszerűsítéséhez kapcsolódó pályázatok előkészítésében, szükséges szakmai támogatás biztosítása;
- javítások, felújítások átadás-átvételi eljárásaiban való részt vétel;
- épület helyiségeinek funkcionális átalakításainak tervezésében, műszaki átvételében való részt vétel;
- a teljesítésigazolás kiállításához szükséges szakmai háttér biztosítása
- a feladatrendszerhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
- részt vétel beszerzési, közbeszerzési eljárásokban
- adatok gyűjtése és feldolgozása, közreműködés az üzemeltetési folyamatok ellenőrzésében, javaslatok kidolgozása azok racionalizálására
- üzemeltetési külsős szerződött partnerek feladatainak koordinálása, ellenőrzése
- garanciális/szavatossági ügyek kezelése és dokumentálása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- 2-5 év üzemeltetési területen szerzett hasonló tapasztalat;
- műszaki, építőipari szakmai végzettség;
- képesség rendszerben gondolkodásra;
- rugalmasság, megbízhatóság, jó probléma megoldó képesség;
- "Jó gazda szemlélet";
- részleteket észlelése;
- nemzetbiztonsági ellenőrzés vállalása;
- vagyonnyilatkozat-tétel vállalása;
- megbízhatóság, kiszámíthatóság, pontos munkavégzésre való alkalmasság és szándék;
- mind önálló, mind csapatban történő munkavégzésre való alkalmasság;
- jó problémafelismerő és megoldó készség;
- határozott, együttműködő személyiség;
- jó kommunikációs képesség mind szóban, mind írásban;
- irodai környezethez szükséges számítógépes ismeretek;
- B kategóriás jogosítvány.
Előnyt jelent:
- az elvárnál jelentősebb tapasztalat;
- speciális építészeti, belsőépítészeti, tervezői számítógépes ismeretek;
Ajánlat:
- stabil munkahely
- havi, rendszeres és biztos bérfizetés
- fiatalos, dinamikus környezet
- utazási költségtérítés (Budapest közigazgatás területén kívüli lakcímmel rendelkező munkavállalónak)
- többféle választható Cafeteria-elemből álló juttatási rendszer
- hozzájárulás önkéntes egészség- és önkéntes magánnyugdíjpénztárhoz
- születési és iskolakezdési támogatás
- kedvezményes családi üdülési lehetőség a honvéd üdülőkben
- térítésmentes orvosi ellátás az Észak-Pesti Centrumkórház – Honvédkórház szakrendelésein
- jó hangulatú csapat
Munkavégzés helye:
Budapest, a Kft székhelye és telephelyei
Foglalkoztatás jellege:
heti 40 órás munkarendben, napi 8 órában
Jelentkezés módja:
- fényképes önéletrajzzal,
- bérigény megjelölésével,
- „üzemeltetési főreferens” tárgymegjelöléssel
- a HR@hmzrinyi.hu és/vagy a reti.tamas@hmzrinyi.hu email címre küldött emaillel lehetséges.