ÜZEMELTETÉSI FŐREFERENS

 

HM Zrínyi Nonprofit Kft.

A HM Zrínyi Nonprofit Kft. a Magyar Állam tulajdonában, a Honvédelmi Minisztérium kizárólagos irányítása alatt álló társaságként több különböző ágazatban, mintegy 300 szakember áldozatos munkájával szolgálja a honvédelem ügyét. Az országban egyedülálló képességekkel, elhivatottan és professzionálisan végezzük feladatainkat.

A HM Zrínyi Nonprofit Kft. üzemeltetési főreferens munkatársára támogató csapat, felelősségteljes munkakör, valamint izgalmas és sokrétű feladatok várnak a Logisztikai Osztályunkon.

Társaságunk hosszabb távra biztos munkalehetőséget az állás betöltésére alkalmas szakembernek. Az alkalmazás 3 hónap próbaidővel, egy éves határozott időre 8 órás munkakörben történik. Egy év után a határozatlan idejű alkalmazás a kölcsönös megelégedés alapján lehetséges.

Alapvető feladat a Kft. telephelyén az üzemeltetés feltételeinek biztosítása, a javítások, a folyó és tervezett építési beruházások, felújítások előkészítésében, tervezésében, felügyeletében és átvételében való közreműködés.

Főbb feladatok:

 

  • a székhely és a telephelyek épületei és azok elemei állagának megóvása, javítása érdekében szükséges feladatok ellátása;
  • kapcsolattartás az épületkomplexumot üzemeltető vállalkozással;
  • kapcsolattartás az épület funkcionális működéséért felelő szervezettel;
  • az épület állapotfelmérése, javaslatok összeállítása az átalakításra, korszerűsítésre;
  • részt vétel energetikai és épület korszerűsítéséhez kapcsolódó pályázatok előkészítésében, szükséges szakmai támogatás biztosítása;
  • javítások, felújítások átadás-átvételi eljárásaiban való részt vétel;
  • épület helyiségeinek funkcionális átalakításainak tervezésében, műszaki átvételében való részt vétel;
  • a teljesítésigazolás kiállításához szükséges szakmai háttér biztosítása
  • a feladatrendszerhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
  • részt vétel beszerzési, közbeszerzési eljárásokban
  • adatok gyűjtése és feldolgozása, közreműködés az üzemeltetési folyamatok ellenőrzésében, javaslatok kidolgozása azok racionalizálására
  • üzemeltetési külsős szerződött partnerek feladatainak koordinálása, ellenőrzése
  • garanciális/szavatossági ügyek kezelése és dokumentálása

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • 2-5 év üzemeltetési területen szerzett hasonló tapasztalat;
  • műszaki, építőipari szakmai végzettség;
  • képesség rendszerben gondolkodásra;
  • rugalmasság, megbízhatóság, jó probléma megoldó képesség;
  • "Jó gazda szemlélet";
  • részleteket észlelése;
  • nemzetbiztonsági ellenőrzés vállalása;
  • vagyonnyilatkozat-tétel vállalása;
  • megbízhatóság, kiszámíthatóság, pontos munkavégzésre való alkalmasság és szándék;
  • mind önálló, mind csapatban történő munkavégzésre való alkalmasság;
  • jó problémafelismerő és megoldó készség;
  • határozott, együttműködő személyiség;
  • jó kommunikációs képesség mind szóban, mind írásban;
  • irodai környezethez szükséges számítógépes ismeretek;
  • B kategóriás jogosítvány.

 

Előnyt jelent:

  • az elvárnál jelentősebb tapasztalat;
  • speciális építészeti, belsőépítészeti, tervezői számítógépes ismeretek;

 

 

Ajánlat:

  • stabil munkahely
  • havi, rendszeres és biztos bérfizetés
  • fiatalos, dinamikus környezet
  • utazási költségtérítés (Budapest közigazgatás területén kívüli lakcímmel rendelkező munkavállalónak)
  • többféle választható Cafeteria-elemből álló juttatási rendszer
  • hozzájárulás önkéntes egészség- és önkéntes magánnyugdíjpénztárhoz
  • születési és iskolakezdési támogatás
  • kedvezményes családi üdülési lehetőség a honvéd üdülőkben
  • térítésmentes orvosi ellátás az Észak-Pesti Centrumkórház – Honvédkórház szakrendelésein
  • jó hangulatú csapat

 

Munkavégzés helye:

Budapest, a Kft székhelye és telephelyei

 

Foglalkoztatás jellege:

heti 40 órás munkarendben, napi 8 órában

Jelentkezés módja: 

  • fényképes önéletrajzzal,
  • bérigény megjelölésével,
  • „üzemeltetési főreferens” tárgymegjelöléssel
  • a HR@hmzrinyi.hu és/vagy a reti.tamas@hmzrinyi.hu email címre küldött emaillel lehetséges.