A HM Zrínyi Nonprofit Kft. a Magyar Állam tulajdonában, a Honvédelmi Minisztérium kizárólagos irányítása alatt álló társaságként több különböző ágazatban, mintegy 300 szakember áldozatos munkájával szolgálja a honvédelem ügyét. Az országban egyedülálló képességekkel, elhivatottan és professzionálisan végezzük feladatainkat.

A HM Zrínyi Nonprofit Kft. logisztikai referens - anyaggazdálkodó munkatársat támogató csapat, felelősségteljes munkakör, valamint sokrétű feladatok várják a Logisztikai Osztályunkon.

Társaságunk hosszabb távra biztosít munkalehetőséget az állás betöltésére alkalmas személynek. Az alkalmazás 8 órás munkakörben, 3 hónap próbaidővel, egy éves határozott idejű szerződéssel történik. Egy év után a határozatlan idejű alkalmazás a kölcsönös megelégedés alapján lehetséges.

Alapvető feladat a Kft. székhelyén és telephelyein anyaggazdálkodási feladatok végrehajtása.

Főbb feladatok munkák:

  • együttműködés a raktárosokkal az anyaggazdálkodás hatékonyságának javítása érdekében
  • a raktárosok munkájának és raktárgazdálkodási folyamatok koordinálása
  • leltár előkészítése, végrehajtása, részvétel az értékelésben
  • selejtezések előkészítése, részvétel a selejtezésben
  • más szervezetnél tárolt anyagok nyilvántartásának és a kapcsolódó szerződések kezelése
  • személyek és helyiségek felszerelésére kiadott anyagok nyilvántartásainak (helyiségleltárok; közös használatú terek) naprakészen tartása
  • más szervezet HMZ-nél lévő anyagai nyilvántartásának kezelése
  • együttműködés, kapcsolattartás a beszerző csapattal
  • aktív részvétel a raktári folyamatok fejlesztésében
  • részvétel termékazonosítási rendszer megújításában
  • részvétel egyéb logisztikai feladatokban

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • legalább középfokú végzettség
  • szakirányú, logisztikai, anyaggazdálkodási végzettség
  • hasonló munkakörben szerzett több éves (min. 5 éves) gyakorlati tapasztalat
  • termékazonosító rendszerek átfogó ismerete
  • biztos MS Office ismeretek, kiemeleten Excel és Word
  • önálló munkavégzés, felelősség vállalás, racionális, konstruktív gondolkodás
  • büntetlen előélet
  • megbízhatóság, kiszámíthatóság, pontos munkavégzésre való alkalmasság és szándék
  • mind önálló, mind csapatban történő munkavégzésre való alkalmasság
  • jó problémafelismerő és kezelési készség
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent:

  • SAP ismeret, gyakorlati tapasztalat
  • raktári nyilvántartási rendszer ismeret
  • anyagáramlási folyamatok ismerete, menedzsmentje
  • termékazonosítási rendszer bevezetésében szerzett tapasztalat
  • RFID alkalmazás ismerete

Ajánlat:

  • stabil munkahely
  • havi, rendszeres és biztos bérfizetés
  • fiatalos, dinamikus környezet
  • utazási költségtérítés (Budapest közigazgatás területén kívüli lakcímmel rendelkező munkavállalónak)
  • többféle választható Cafeteria-elemből álló juttatási rendszer
  • hozzájárulás önkéntes egészség- és önkéntes magánnyugdíjpénztárhoz
  • születési és iskolakezdési támogatás
  • kedvezményes családi üdülési lehetőség a honvéd üdülőkben
  • térítésmentes orvosi ellátás az Észak-Pesti Centrumkórház — Honvédkórház szakrendelésein
  • jó hangulatú csapat

Munkavégzés helye:

Budapest, a Kft székhelye

Foglalkoztatás jellege:

heti 40 órás munkarendben, napi 8 órában

Jelentkezés módja:

Fényképes önéletrajzzal, bérigény megjelölésével, „logisztikai referens — anyaggazdálkodó” tárgymegjelöléssel a HR@hmzrinyi.hu és/vagy a reti.tamas@hmzrinyi.hu email címre küldött emaillel lehetséges.