A HM Zrínyi Nonprofit Kft. a Magyar Állam tulajdonában, a Honvédelmi Minisztérium kizárólagos irányítása alatt álló társaságként több különböző ágazatban, mintegy 300 szakember áldozatos munkájával szolgálja a honvédelem ügyét. Az országban egyedülálló képességekkel, elhivatottan és professzionálisan végezzük feladatainkat.
A HM Zrínyi Nonprofit Kft. logisztikai referens - anyaggazdálkodó munkatársat támogató csapat, felelősségteljes munkakör, valamint sokrétű feladatok várják a Logisztikai Osztályunkon.
Társaságunk hosszabb távra biztosít munkalehetőséget az állás betöltésére alkalmas személynek. Az alkalmazás 8 órás munkakörben, 3 hónap próbaidővel, egy éves határozott idejű szerződéssel történik. Egy év után a határozatlan idejű alkalmazás a kölcsönös megelégedés alapján lehetséges.
Alapvető feladat a Kft. székhelyén és telephelyein anyaggazdálkodási feladatok végrehajtása.
Főbb feladatok munkák:
- együttműködés a raktárosokkal az anyaggazdálkodás hatékonyságának javítása érdekében
- a raktárosok munkájának és raktárgazdálkodási folyamatok koordinálása
- leltár előkészítése, végrehajtása, részvétel az értékelésben
- selejtezések előkészítése, részvétel a selejtezésben
- más szervezetnél tárolt anyagok nyilvántartásának és a kapcsolódó szerződések kezelése
- személyek és helyiségek felszerelésére kiadott anyagok nyilvántartásainak (helyiségleltárok; közös használatú terek) naprakészen tartása
- más szervezet HMZ-nél lévő anyagai nyilvántartásának kezelése
- együttműködés, kapcsolattartás a beszerző csapattal
- aktív részvétel a raktári folyamatok fejlesztésében
- részvétel termékazonosítási rendszer megújításában
- részvétel egyéb logisztikai feladatokban
Az álláshoz tartozó elvárások:
- legalább középfokú végzettség
- szakirányú, logisztikai, anyaggazdálkodási végzettség
- hasonló munkakörben szerzett több éves (min. 5 éves) gyakorlati tapasztalat
- termékazonosító rendszerek átfogó ismerete
- biztos MS Office ismeretek, kiemeleten Excel és Word
- önálló munkavégzés, felelősség vállalás, racionális, konstruktív gondolkodás
- büntetlen előélet
- megbízhatóság, kiszámíthatóság, pontos munkavégzésre való alkalmasság és szándék
- mind önálló, mind csapatban történő munkavégzésre való alkalmasság
- jó problémafelismerő és kezelési készség
- B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent:
- SAP ismeret, gyakorlati tapasztalat
- raktári nyilvántartási rendszer ismeret
- anyagáramlási folyamatok ismerete, menedzsmentje
- termékazonosítási rendszer bevezetésében szerzett tapasztalat
- RFID alkalmazás ismerete
Ajánlat:
- stabil munkahely
- havi, rendszeres és biztos bérfizetés
- fiatalos, dinamikus környezet
- utazási költségtérítés (Budapest közigazgatás területén kívüli lakcímmel rendelkező munkavállalónak)
- többféle választható Cafeteria-elemből álló juttatási rendszer
- hozzájárulás önkéntes egészség- és önkéntes magánnyugdíjpénztárhoz
- születési és iskolakezdési támogatás
- kedvezményes családi üdülési lehetőség a honvéd üdülőkben
- térítésmentes orvosi ellátás az Észak-Pesti Centrumkórház — Honvédkórház szakrendelésein
- jó hangulatú csapat
Munkavégzés helye:
Budapest, a Kft székhelye
Foglalkoztatás jellege:
heti 40 órás munkarendben, napi 8 órában
Jelentkezés módja:
Fényképes önéletrajzzal, bérigény megjelölésével, „logisztikai referens — anyaggazdálkodó” tárgymegjelöléssel a HR@hmzrinyi.hu és/vagy a reti.tamas@hmzrinyi.hu email címre küldött emaillel lehetséges.